Termin nadsyłania podań odnośnie Zespołów Kameralnych mija 23 września br.
prof. dr hab. Grażyna Bożek-Wota
p.o. Kierownika Katedry Kameralistyki  

 


 



Wzór WNIOSKU w wersji edytowalnej znajduje się na dole tej strony w Plikach do pobrania.
 


/18.06.2020/


Drodzy Studenci!
Zapraszamy do śledzenia zakładki STYPENDIA na naszej stronie internetowej. Pojawiły się tam nowe informacje o ciekawych programach stypendialnych dofinansowujących działalność studentów, doktorantów, kół naukowych itd.

 


/10.06.2020/

SPOSÓB PRZEPROWADZANIA ZALICZEŃ I EGZAMINÓW NA STUDIACH

Informacja na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego:
https://www.gov.pl/web/nauka/sposob-przeprowadzania-zaliczen-i-egzaminow-na-studiach 

 


/9.06.2020/


Drodzy Studenci,

Pojawiły się nowe informacje dotyczące utrzymania ważności legitymacji studenckich i legitymacji doktoranckich. Polecamy zapoznanie się z nimi: Informacja w sprawie ważności legitymacji studenckich, legitymacji doktoranta i legitymacji służbowych nauczyciela akademickiego (08.06.2020)
 




https://badania.opi.org.pl/index.php/237241
https://www.gov.pl/web/nauka/kredyty-studenckie

 


03.06.2020 r.




29.05.2020 r.


 


 



22.05.2020 r.



SZCZEGÓŁOWE ZASADY KORZYSTANIA Z BIBLIOTEKI W CZASIE PANDEMII ⇒
 


Drodzy Studenci,

Polecamy zapoznanie się z najnowszymi Komunikatami JM Rektora z dn. 19.05.2020 związanymi z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego dot. częściowego zniesienia ograniczeń w funkcjonowaniu uczelni:
 






Załączniki do powyższego Komunikatu w wersji edytowalnej znajdują się na dole tej strony w plikach do pobrania.

 



Drodzy Studenci,

Zarządzeniem Nr 19/2020 Rektora AMKL z dnia 11. maja 2020 r. wprowadzone zostały zmiany organizacji roku akademickiego 2019/2020 w naszej Uczelni. Znajdziecie je w zakładce:
KALENDARZ AKADEMICKI 2019/2020 ⇒
 





 


 

Uprzejmie informujemy o możliwości korzystania z bibliotek cyfrowych, repozytoriów
i innych zasobów wiedzy ogólnej i muzycznej w otwartym dostępie:
 

BIBLIOTEKI CYFROWE ⇒

ZASOBY WIEDZY OGÓLNEJ I MUZYCZNEJ W OTWARTYM DOSTĘPIE ⇒

 



INFORMACJA DOT. PRZEDŁUŻENIA WAŻNOŚCI LEGITYMACJI STUDENCKICH:






 

 



 


LOGOWANIE DO POCZTY GMAIL -  INSTRUKCJA:


Konto każdego Studenta rozpoczyna numer albumu, następnie dopisujemy domenę uczelnianej  poczty: amkl.edu.pl 
W przykładzie będzie wyglądać to następująco:

Student Jan Kowalski  - posiada nr albumu 0000
nazwa jego adresu poczty elektronicznej to: 0000@amkl.edu.pl
 

Uwierzytelnianie kont opiera się na unikatowym numerze PESEL.
Logując się należy podać nazwę adresu email (czyli: 0000@amkl.edu.pl) oraz hasło składające się z siedmiu ostatnich cyfr PESEL i na końcu należy dodać znak @

Przykład: 
PESEL to: 12345678912
Hasło to: 5678912@
 

Logowania możemy dokonać na stronie: https://www.google.com lub www.gmail.com 
za pośrednictwem dowolnej przeglądarki stron internetowych takich jak popularne: Google Chrome, Mozilla, Safari, Opera oraz Microsoft Edge.

 

  

W razie wszelkich pytań piszcie do Działu IT, panowie pracują zdalnie i odpowiedzą na Wasze pytania: dzial.informatyczny@amkl.edu.pl