Jingiel – w poszukiwaniu dźwiękowej tożsamości marki
Jingiel to inaczej sygnał dźwiękowy, przerywnik, czołówka, intro. To krótki dźwiękowy motyw pojawiający się w radiu, telewizji czy Internecie, którego zadaniem jest zapewnienie słuchowej rozpoznawalności danej marki, firmy, usługi czy produktu. Melodia jingla ma być łatwa, charakterystyczna oraz nierozłącznie kojarzyć się z marką. Jest dźwiękowym odpowiednikiem logotypu wizualnego, ale działa na inne zmysły. W jaki sposób wielkie korporacje wykorzystują świat dźwięków do swoich marketingowych celów? Czy można znaleźć cechy wspólne pomiędzy jinglami największych marek?
Dyskusja odbędzie się 21 września 2023 roku o godzinie 12:30 w AMKL. Zapisy mailowe i telefoniczne: katarzyna.turek@amkl.edu.pl, tel. 667 017 613
Serdecznie zapraszamy!