Bezpłatne szkolenia: Akademia PARP
Akademia PARP to portal edukacyjny oferujący bezpłatne kursy online, które można samodzielnie realizować w dowolnym momencie. Celem Akademii PARP jest upowszechnienie wiedzy biznesowej za pomocą e-learningu wśród:
- przedstawicieli sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw,
- osób planujących założyć własną działalność gospodarczą,
- pozostałych osób chcących pogłębić wiedzę z obszaru biznesu, w tym studentów i absolwentów Uczelni!
Portal obejmuje kursy z zakresu:
- kompetencji (np. Umiejętności osobiste, Umiejętności personalne, Wystąpienia publiczne);
- marketingu (np. Tworzenie marki krok po kroku, Content marketing w biznesie, Media społecznościowe - kurs zaawansowany);
- prawa (np. Prawo autorskie w biznesie);
- zarządzania (np. Jak założyć własną firmę, Zarządzanie przez cele);
- finansów (np. Podstawy rachunkowości w małej firmie - I stopnia).
Jak dołączyć się do Akademii PARP?
- Na stronie głównej Akademii PARP należy nacisnąć czerwony przycisk „Zaloguj się”.
- Następnie po przejściu do nowego okna należy nacisnąć „Zarejestruj się”.
- Kolejnym krokiem jest zapoznanie się i zaakceptowanie Regulamin korzystania z portalu i Polityki prywatności.
- W nowo otwartym oknie wpisz swoje dane rejestracyjne:
- E-mail – niezbędny w procesie aktywacji konta, jak również w rozwiązywaniu ewentualnych problemów technicznych ze wsparciem helpdesku,
- Imię i nazwisko – które pojawi się na certyfikacie ukończenia kursu,
- Hasło – niezbędne do logowania się do portalu.
5. Po wpisaniu ww. informacji proszę nacisnąć „Utwórz moje nowe konto”. Na adres e-mail podany w procesie rejestracji przysłana zostanie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
6. Po aktywacji konta nie pozostaje nic innego, jak korzystać z kursów dostępnych na portalu.
Ważne!
Imię i nazwisko, które zostanie podane w trakcie rejestracji na portaluAkademii PARP będzie pojawiało się na każdym certyfikacie ukończenia kursu.
Więcej infotmacji o portalu: https://www.parp.gov.pl/component/site/site/kursy-online