Zmiany organizacyjne w budynku A
Uprzejmie informujemy, że od 9 stycznia 2025 r. udostępniamy:
- wejście od strony Placu Jana Pawła II,
- klatkę schodową K1 (klatka główna),
- przejście bramne wraz z klatką schodową K2 (klatka historyczna).
Zapraszamy również do recepcji w budynku A, która od tego dnia wraca do swojej dotychczasowej lokalizacji.
W najbliższym czasie do Państwa dyspozycji zostanie również udostępniona szatnia w budynku A.
Jednocześnie informujemy, że winda w budynku A pozostanie niedostępna do czasu uzyskania zezwolenia na eksploatację. Uzyskanie zezwolenia planowane jest 10 stycznia 2025 r.
Od 9 stycznia 2025 r.:
- gabinety Dziekanów i Prodziekanów,
- gabinet Dyrektora Szkoły Doktorskiej,
- gabinet Przewodniczącej Rady Dyscypliny Sztuki Muzyczne,
- Dział Nauczania i Spraw Studenckich,
- Kancelaria Ogólna – Sekretariat Kanclerza
- będą sukcesywnie wracać do swoich dotychczasowych lokalizacji, o czym będziemy informować.